Regulamin

REGULAMIN APLIKACJI ATLAS FITNESS CLUB

 

Dziękujemy za zainteresowanie naszą aplikacją ATLAS FITNESS CLUB dostępną na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android/iOS. Celem Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB jest przede wszystkim umożliwienie korzystającym z niej Użytkownikom szybkiej rezerwacji karnetów, zarządzanie karnetami do klubów fitness Usługodawcy w Jarocinie  i Pleszewie, a także rezerwacje na zajęcia dodatkowe czy squash.

Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszym dokumentem. Regulamin określa zasady korzystania z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB przez jej Użytkowników, w tym warunki licencyjne oraz politykę prywatności danych osobowych gromadzonych i przetwarzanych w ramach Aplikacji. Aplikacja ATLAS FITNESS CLUB chroniona jest przepisami prawa autorskiego, prawa własności intelektualnej oraz innymi właściwymi, bezwzględnie wiążącymi przepisami prawa. Korzystanie z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB możliwe jest na warunkach licencyjnych określonych poniżej.

Formuła niniejszego dokumentu zakłada ustalenie ogólnych zasad i warunków korzystania z Aplikacji. Niniejsze warunki, w razie podjęcia decyzji przez usługobiorcę o korzystaniu z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB, regulują w szczególności zasady korzystania z Aplikacji, w tym kwestie naszej odpowiedzialności.

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem,

Zespół Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB jest Wojciech Wiśniewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą WOJCIECH WIŚNIEWSKI ATLAS FITNESS CLUB wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin, NIP 6171885801, REGON 301027204, adres poczty elektronicznej: klub@atlasfc.pl, numer telefonu: 627475393 (Jarocin), +48 513360015 (Pleszew); dalej jako: „Usługodawca”).
  2. Usługodawca prowadzi Aplikację ATLAS FITNESS CLUB oraz jest odpowiedzialny wyłącznie za prawidłowe działanie Usług Elektronicznych oraz innych funkcjonalności Aplikacji zgodnie z informacjami przedstawionymi w niniejszym Regulaminie. Obok Usługodawcy występują również Użytkownicy – będący samodzielnymi podmiotami trzecimi w stosunku do Usługodawcy. Użytkownicy mogą za pomocą Aplikacji korzystać z dostarczanych Usług Elektronicznych oraz pozostałych funkcjonalności Aplikacji na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  3. Regulamin skierowany jest do wszystkich osób korzystających z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB, chyba że dane postanowienie stanowi inaczej. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów ani osób fizycznych, o których mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego, przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo przysługuje tym przepisom.
  4. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie i rozpoczynające się wielką literą mają następujące znaczenia:
  1. AKT O USŁUGACH CYFROWYCH – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) (Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1–102).
  2. APLIKACJA ATLAS FITNESS CLUB, APLIKACJA – oprogramowanie wraz z elementami niebędącymi programem komputerowym w rozumieniu przepisów Prawa Autorskiego, ale stanowiącymi jego integralną część, umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z niego na urządzeniu mobilnym spełniającym wymogi przewidziane niniejszym Regulaminem.
  3. CENNIK – cennik usług dostępnych do zakupu w Aplikacji.  
  4. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  5. KONTO UŻYTKOWNIKA, KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres e-mail) i hasłem Użytkownika zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB, w którym gromadzone są dane podane przez Użytkownika oraz informacje o działaniach Użytkownika podejmowanych w ramach Aplikacji.
  6. NIELEGALNE TREŚCI – informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym  świadczenia usług (w tym Usług Elektronicznych), nie są zgodne z prawem Unii Europejskiej lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego UE, które jest zgodne z prawem Unii Europejskiej, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
  7. PRAWO AUTORSKIE – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83 ze zm.).
  8. REGULAMIN – niniejszy regulamin Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB wraz z załącznikami stanowiącymi jego integralną część.
  9. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników za pośrednictwem Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  10. USŁUGODAWCA – Wojciech Wiśniewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą WOJCIECH WIŚNIEWSKI ATLAS FITNESS CLUB wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin, NIP 6171885801, REGON 301027204, adres poczty elektronicznej: klub@atlasfc.pl, numer telefonu: 627475393 (Jarocin), +48 513360015 (Pleszew);.
  11. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
  12. UŻYTKOWNIK – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną –korzystająca lub zamierzająca korzystać z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB.

    CEL APLIKACJI ATLAS FITNESS CLUB, ZASTRZEŻENIA PRAWNE
  1. Celem Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB jest przede wszystkim umożliwienie korzystającym z niej Użytkownikom szybkiej rezerwacji karnetów, zarządzanie karnetami do klubów fitness Usługodawcy w Jarocinie  i Pleszewie, a także rezerwacje na zajęcia dodatkowe czy squash. Dla realizacji powyższych założeń Aplikacja wyposażona została w szereg funkcjonalności.
  2. Usługodawca Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB udostępnia wyłącznie narzędzie techniczne, jednak nie jest zobowiązany do weryfikacji, w jakim celu Użytkownicy faktycznie korzystają z Aplikacji. Usługodawca podejmuje należyte starania, aby korzystanie z Aplikacji było zrozumiałe i przejrzyste dla Użytkowników, lecz nie może zagwarantować, że każdy Użytkownik będzie potrafił obsługiwać samodzielnie Aplikację oraz że okaże się ona przydatna w osiągnięciu celów oczekiwanych przez Użytkownika. W najszerszym zakresie dopuszczalnym przez przepisy właściwego prawa, przyjmuje się, że Usługodawca udostępnia Aplikację, w tym wszystkie jej funkcjonalności i zasoby, w formie, w jakiej została ona dostarczona („taka, jaka jest”) i nie czyni żadnych dorozumianych lub wyrażonych otwarcie zapewnień co do jej jakości lub użyteczności do konkretnych zastosowań.
  3. Usługodawca dokłada należytych starań, aby wszelkie informacje i treści przekazywane przez niego w ramach Aplikacji były bezpieczne, zgodne ze stanem faktycznym, obowiązującymi standardami i dostępną Usługodawcy wiedzą. Usługodawca nie gwarantuje jednak aktualności i rzetelności danych zamieszczanych samodzielnie w Aplikacji przez Użytkowników, szczególnie udostępnianych przez nich planów dietetycznych lub treningowych. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną nieprawidłowość tych danych.
  4. Użytkownik pozostaje świadomy, że rezultaty ćwiczeń fizycznych, zależą przede wszystkim od czynników niezależnych od Usługodawcy i leżących po stronie Użytkownika, takich jak indywidualne warunki fizyczne i stan zdrowia Użytkownika, stosowanie się do zaleceń lekarzy, a także jego sumienność w przestrzeganiu diety czy wykonywaniu ćwiczeń fizycznych. Dodatkowo, Użytkownik powinien zachować ostrożność podczas korzystania z treści, które udostępniane są w Aplikacji. Informacje dostępne w Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB nie mogą stanowić dla Użytkownika wiążącego źródła wiedzy o jego stanie zdrowia. Aplikacja nie jest przeznaczona do diagnozowania ani leczenia. Treści nie stanowią świadczeń opieki zdrowotnej, porad lekarskich, a uzyskanie takich świadczeń i porad nie jest możliwe za pośrednictwem Aplikacji.  W celu uzyskania świadczeń opieki zdrowotnej, w tym porad lekarskich, Użytkownik powinien zwrócić się do właściwej placówki opieki zdrowotnej.
  5. Żadne postanowienie niniejszego punktu 2. Regulaminu nie ma na celu wyłączać ani ograniczać odpowiedzialności Usługodawcy Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB przewidzianej przez bezwzględnie wiążące przepisy prawa, szczególnie w stosunku do konsumentów i osób fizycznych, o których mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego, w tym ustawowej odpowiedzialności za nienależyte spełnienie świadczenia.OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z APLIKACJI 
  1. Użytkownik obowiązany jest do korzystania z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB zgodnie z jej tematyką, przeznaczeniem oraz niniejszym Regulaminem, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, innych Użytkowników oraz osób trzecich. Użytkownik obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Użytkownikowi zabrania się wykorzystywania Aplikacji do przesyłania niezamówionych informacji handlowych (spam). Użytkownikowi zakazuje się również podejmowania działań, których celem lub skutkiem jest zakłócenie prawidłowego funkcjonowania Aplikacji.
  2. Usługodawca przestrzega art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.), zgodnie z którym nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane w Aplikacji dane Użytkownika, jeśli nie wie o bezprawnym charakterze tych danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi do nich dostęp.
  3. Korzystanie z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB wiąże się ze standardowymi zagrożeniami występującymi w sieci Internet. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z Usług Elektronicznych, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód lub uzyskania nieuprawnionego dostępu do danych Użytkownika. Dlatego w celu uniknięcia zagrożeń z tym związanych, Usługodawca zaleca, aby Użytkownik dbał o bieżącą aktualizację systemu operacyjnego, oprogramowania antywirusowego oraz pozostałych zabezpieczeń swojego urządzenia końcowego.
  4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę w Aplikacji, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą. Korzystanie z Aplikacji, w tym dokonywanie w niej zakupów, jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez Użytkownika korzystającego z Aplikacji jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (np. obowiązki umowne lub ustawowe Usługodawcy).SZCZEGÓŁOWE WARUNKI KORZYSTANIA Z APLIKACJI 
  1. Aplikacja ATLAS FITNESS CLUB jest dostępna do pobrania w serwisach i aplikacjach Google Play oraz App Store.
  2. Minimalne wymagania techniczne niezbędne do prawidłowego uruchomienia i korzystania z Aplikacji w wersji przeglądarkowej (webowej): (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Opera; Google Chrome; Safari; Microsoft Edge; (4) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript. Minimalne wymagania techniczne niezbędne do prawidłowego uruchomienia i korzystania z Aplikacji w wersji mobilnej: (1) tablet, smartfon lub inne urządzenie mobilne z aktywnym dostępem do Internetu; (2) aktualnie wspierana wersja systemu iOS lub Android; oraz (3) dostęp do poczty elektronicznej.
  3. Koszty transmisji danych podczas pobierania i korzystania z Aplikacji pokrywa Użytkownik we własnym zakresie na podstawie umowy zawartej z podmiotem świadczącym usługi tego typu.
  4. Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zaprzestać korzystania z Aplikacji poprzez jej samodzielne odinstalowanie lub usunięcie ze swojego urządzenia zgodnie z instrukcją obsługi danego urządzenia, z zastrzeżeniem, że usunięcie Aplikacji z urządzenia nie jest równoznaczne z usunięciem Konta Użytkownika, ja również z takim zastrzeżeniem, że rezygnacja z subskrypcji nie następuje automatycznie w przypadku zamknięcia strony internetowej lub odinstalowania Aplikacji, a podlega zasadom wskazanym w pkt. 7 niniejszego Regulaminu oraz właściwym przepisom.FUNKCJONALNOŚCI APLIKACJI 
  1. Korzystać z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB na warunkach wskazanych w Regulaminie może każdy Użytkownik.
  2. Korzystanie z Aplikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania Konta Użytkownika. Użytkownik nieposiadający Konta może jedynie przeglądać główny ekran logowania Aplikacji oraz blog bez dostępu do pozostałych funkcjonalności i zasobów.
  3. Po utworzeniu Konta Użytkownika możliwe jest korzystanie w szczególności z następujących funkcjonalności oraz zasobów Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB:
  1. zakup karnetu;
  2. moje karnety, w  tym karnet w formie kodu QR umożliwiający dostęp do wybranej siłowni, której dotyczy karnet;
  3. kalendarz zajęć;
  4. rezerwacja zajęć dodatkowych;
  5. rezerwacja squash;
  6. powiadomienia. 
  7. newsletter – otrzymywanie newslettera o zmianach i nowościach w Aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz jako powiadomienia push, jest możliwe w zależności od zakresu zgód marketingowych udzielonych przez Użytkownika i ustawienia uprawnień w jego urządzeniu końcowym;
  1. Dodatkowe informacje o działaniu Aplikacji, jej Usług Elektronicznych oraz zasad ich funkcjonowania mogą być udostępniane w ramach komunikatów, objaśnień i informacji kontekstowych wyświetlanych w trakcie korzystania z Aplikacji przez Użytkownika.KORZYSTANIE Z KONTA UŻYTKOWNIKA
  1. Usługa Elektroniczna Konto Użytkownika świadczona jest nieodpłatnie i przez czas nieokreślony.
  2. Utworzenie Konta następuje po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Użytkownika – (1) wypełnieniu interaktywnego formularza rejestracji Konta dostępnego na ekranie głównym Aplikacji po jej uruchomieniu oraz (2) kliknięciu pola akcji – z tą chwilą zawarta zostaje przez Użytkownika z Usługodawcą umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Konto. W formularza rejestracji Konta konieczne jest podanie następujących danych Użytkownika: imię, nazwisko, numer telefonu (login i sms), email (powiadomienia, informacje), adres zamieszkania, data urodzenia, miejsce urodzenia.
  3. Konto można również utworzyć, logując się za pomocą danych logowania do serwisu Facebook – z chwilą pierwszego logowania Konto w Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB zostaje utworzone.
  4. Korzystanie z Konta oraz poszczególnych funkcjonalności Aplikacji może wymagać podania również innych danych przez Użytkownika – każdorazowo informacja o zakresie wymaganych danych podana jest
    w Aplikacji, przed skorzystaniem z określonej funkcjonalności.
  5. Użytkownik obowiązany jest do bieżącej aktualizacji danych podanych w ramach swojego Konta w razie ich zmiany.
  6. Użytkownik może posiadać wyłącznie jedno Konto w tym samym czasie.
  7. Użytkownik obowiązany jest do utrzymania danych dostępowych do Konta w tajemnicy przed osobami trzecimi. Użytkownik nie jest uprawniony do udzielania dostępu do Konta innym osobom, w tym również poprzez najem lub użyczenie Konta.
  8. Odinstalowanie lub usunięcie Aplikacji nie powoduje automatycznego usunięcia Konta – w celu jego usunięcia Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny przesłać Usługodawcy stosowne żądanie, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: klub@atlasfc.pl. Usunięcie Konta powoduje utratę możliwości logowania na Konto i korzystania z jego funkcjonalności i zasobów.
  9. Usługodawca zastrzega sobie prawo zawieszenia, a w ostateczności także usunięcia Konta Użytkownika w następujących przypadkach:
  1. gdy Użytkownik w sposób rażący lub uporczywy narusza postanowienia niniejszego Regulaminu; 
  2. gdy działania danego Użytkownika naruszają bezprawnie renomę Usługodawcy lub Aplikacji; 
  3. gdy Użytkownik korzysta z Aplikacji niezgodnie z jej przeznaczeniem, tematyką lub z przekroczeniem zakresu udzielonej licencji;
  4. gdy działania Użytkownika stwarzają zagrożenie bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego Usługodawcy i Aplikacji lub bezpieczeństwa innych Użytkowników podczas korzystania przez nich z Aplikacji;
  5. gdy Użytkownik dostarcza w Aplikacji treści bezprawne, wulgarne i obraźliwe, treści naruszające cudze dobra osobiste i prawa autorskiee;
  6. gdy Użytkownik zalega z jakimikolwiek wymagalnymi płatnościami na rzecz Usługodawcy.
  1. Zawieszenie Konta polega na wyłączeniu Użytkownikowi możliwości logowania do Konta. W czasie zawieszenia nie jest możliwe korzystanie z jakichkolwiek funkcjonalności i zasobów Konta. Zawieszenie Konta może nastąpić na czas określony wskazany przez Usługodawcę lub nieokreślony – do czasu ustania przyczyny jego zawieszenia. W czasie zawieszenia Konta Użytkownik powinien podjąć działania mające na celu usunięcie przyczyny, która była podstawą zawieszenia, a po jej usunięciu obowiązany jest poinformować o tym niezwłocznie Usługodawcę. Usługodawca aktywuje Konto niezwłocznie po potwierdzeniu ustania przyczyny jego zawieszenia.
  2. Usługodawca przed podjęciem decyzji o zawieszeniu Konta w miarę możliwości wzywa Użytkownika do zaprzestania naruszeń, a jeżeli wezwanie okaże się bezskuteczne lub niemożliwe – Usługodawca może zawiesić Konto. Usługodawca może także zawiesić Konto bez uprzedniego wezwania, gdy wymaga tego rażący charakter dokonanych naruszeń albo gdy naruszenia mają charakter powtarzalny oraz uporczywy i to pomimo zastosowanego już wcześniej przez Usługodawcę zawieszenia Konta.
  3. Niezwłocznie po podjęciu decyzji o zawieszeniu Konta, Usługodawca przesyła temu Użytkownikowi wiadomość z informacją o przyczynie zawieszenia na przypisany do jego Konta adres e-mail. Wiadomość, o której mowa w zdaniu poprzednim, zawiera również informację o czasie, na jaki Konto zostało zawieszone.
  4. W przypadku gdy zawieszenie Konta Użytkownika trwa co najmniej 30 dni kalendarzowych i przyczyny jego zawieszenia nadal nie ustały, Usługodawca ma prawo wypowiedzieć Użytkownikowi umowę o korzystanie z Konta z 7-dniowym terminem wypowiedzenia, przesyłając stosowne oświadczenie na adres e-mail Użytkownika. Po upływie terminu wypowiedzenia Konto zostaje bezpowrotnie usunięte.
  5. Usunięcie Konta Użytkownika w jakimkolwiek trybie pozostaje bez uszczerbku dla możliwości dalszego przechowywania przez Usługodawcę danych Użytkownika przez okres niezbędny dla realizacji pozostałych celów przetwarzania (innych niż prowadzenie Konta) zgodnie z polityką prywatności Aplikacji.
  6. Po usunięciu Konta Użytkownik może w przyszłości założyć ponownie Konto, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Konto zostało wypowiedziane przez Usługodawcę z przyczyn leżących po stronie Użytkownika zgodnie z postanowieniami pkt. 6.9 – 6.13 Regulaminu. W takim wypadku ponowne założenie Konta jest uzależnione od uprzedniej wyraźnej zgody Usługodawcy.WARUNKI PŁATNOŚCI W APLIKACJI 
    1. Szczegółowe informacje o odpłatnych funkcjonalnościach Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB znajdują się w Cenniku. Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Cenniku, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Użytkowników, w szczególności zmiany te nie będą wpływać na już zamówione, realizowane lub wykonane usługi.
  • Aplikacja umożliwia zakup następujących usług: 
  • elektroniczne karnety na siłownie;
  • jednorazowe wejścia;
  • rezerwacje dodatkowych zajęć;
  • rezerwacje squash.
  1. Ceny uwidocznione w Aplikacji podane są w złotych polskich i zawierają podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Użytkownik jest informowany w Aplikacji, w tym także w trakcie składania zamówienia i dokonywania płatności za wybraną usługę. Usługodawca podaje w ten sam sposób łączną cenę lub wynagrodzenie obejmujące wszystkie płatności za przyjęty okres rozliczeniowy subskrypcji, a gdy subskrypcja przewiduje stałą stawkę – także łączne miesięczne płatności z tytułu tej subskrypcji.
  2. Zakup możliwy jest z poziomu Konta Użytkownika. Aby dokonać zakupu, należy wybrać interesującą Użytkownika opcję oraz przejść do realizacji płatności. Po przekierowaniu do bramki płatności, Użytkownik powinien podać dane wymagane do celów rozliczeniowych oraz niezwłocznie dokonać zapłaty za usługę. W przeciwnym razie sesja płatności może wygasnąć i transakcja nie dojdzie do skutku, a wybrana usługa nie zostanie aktywowana – Użytkownik może wtedy wznowić zakup w taki sam sposób jak za pierwszym razem.
  3. Usługodawca udostępnia Użytkownikom następujące sposoby płatności w Aplikacji:
  1. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Stripe.com. Obsługą płatności zajmuje się spółka Stripe Payments Europe, Ltd. (1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, Irlandia), https://stripe.com/en-pl
  1. Płatności z tytułu elektronicznych karnetów na siłownie (pkt. 7.2.a.) realizowane są w miesięcznych okresach rozliczeniowych, chyba że Cennik stanowi inaczej. Początkową datą okresu rozliczeniowego jest data dokonania pierwszej płatności (aktywacji subskrypcji). Płatności z tytułu pojedynczych wejść, w tym rezerwacji zajęć i innych usług są należne jednorazowo. 
  2. W zakresie płatności z tytułu elektronicznych karnetów na siłownie Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z subskrypcji, z zastrzeżeniem, że rezygnacja staje się skuteczna z chwilą zakończenia bieżącego okresu rozliczeniowego. W razie rezygnacji, usunięcia Konta albo odinstalowania Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB po zakupie subskrypcji, Użytkownikowi nie przysługuje zwrot płatności za rozpoczęty okres rozliczeniowy, co nie ma na celu wyłączać ani ograniczać bezwzględnie wiążących praw ustawowych Użytkownika będącego konsumentem lub osobą fizyczną, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego, szczególnie w zakresie prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  3. W zakresie płatności z tytułu elektronicznych karnetów na siłownie, jeżeli Użytkownik nie zrezygnuje z subskrypcji najpóźniej ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, subskrypcja zostaje automatycznie przedłużona na kolejny okres zgodnie z dotychczasowym planem subskrypcji. Płatności za kolejne okresy rozliczeniowe pobierane są z góry poprzez obciążenie karty płatniczej lub kredytowej, której dane podane zostały przez Użytkownika przy aktywacji subskrypcji. W celu zachowania ciągłości subskrypcji, Użytkownik powinien zapewnić pozytywną autoryzację karty płatniczej lub kredytowej. W przeciwnym razie płatność nie będzie mogła zostać zrealizowana i subskrypcja zostanie zawieszona do czasu jej ponownej aktywacji przez Użytkownika, co oznaczać będzie także utratę dostępu do odpłatnych Usług Elektronicznych.
  4. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Użytkownikowi informacji o zakupie dokonanym w Aplikacji następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu w Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB, (2) przesłanie Użytkownikowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakupu niezwłocznie po zrealizowaniu płatności oraz (3) odnotowanie płatności w historii zakupów dostępnej z poziomu Konta Użytkownika.SYSTEM OCEN I OPINII
  1. Aplikacja ATLAS FITNESS CLUB nie umożliwia Użytkownikom wystawiania ocen i opinii w odniesieniu do Usługodawcy i do Aplikacji, ani dostępu do takich opinii.KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
  1. Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość z Usługodawcą jest formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu do Aplikacji oraz poczta elektroniczna (adres e-mail: klub@atlasfc.pl), za pośrednictwem której można wymieniać z Usługodawcą informacje dotyczące korzystania z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB. Użytkownicy mogą kontaktować się z Usługodawcą także na inne dopuszczalne prawem sposoby, korzystając z danych kontaktowych zamieszczonych na wstępie Regulaminu.PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
  1. Niniejszy punkt 10. Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Usługodawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Usługodawcy lub Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB.
  2. Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Usługodawcy:
    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Użytkownika za działanie Aplikacji i jej Usług Elektronicznych, określone są przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, z uwzględnieniem umownych ograniczeń odpowiedzialności Usługodawcy wynikających z niniejszego Regulaminu.
    2. W przypadku treści cyfrowych lub usług cyfrowych nabytych przez Użytkownika będącego konsumentem lub osobą fizyczną, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego, zastosowanie mają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem konsumenta lub osoby fizycznej, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego, w razie braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z zawartą umową.
  1. Reklamacje związane z działaniem Aplikacji, w tym jej Usług Elektronicznych, można złożyć na przykład drogą poczty elektronicznej (mailowo) na adres: klub@atlasfc.pl.
  1. Usługodawca zaleca podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) oczekiwań osoby składającej reklamację; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  2. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Usługodawcy.
  3. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub zrzuty ekranu) związane z przedmiotem reklamacji. Usługodawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. 
  4. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.USTAWOWE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w pkt. 11.4 oraz kosztów określonych w pkt. 11.5 Regulaminu. 
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy, której przedmiotem jest korzystanie z Aplikacji oraz jej Usług Elektronicznych, rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
  3. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: klub@atlasfc.pl. Konsument może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m. in. w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; (2) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta.
  5. Skutki i koszty związane z wykonaniem prawa odstąpienia od umowy:
  1. W przypadku odstąpienia od umowy, której przedmiotem są treści cyfrowe lub usługi cyfrowe – Usługodawca od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej – dostarczonych przez Usługodawcę, z wyjątkiem treści, które: (1) są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy; (2) dotyczą wyłącznie aktywności konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Usługodawcę; (3) zostały połączone przez Usługodawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków; (4) zostały wytworzone przez konsumenta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać. Z wyjątkiem przypadków, o których mowa wyżej w pkt (1)–(3), Usługodawca na żądanie konsumenta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Usługodawcę. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca może uniemożliwić konsumentowi dalsze korzystanie z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie konsumentowi dostępu do treści cyfrowych lub usługi cyfrowej z poziomu Konta Użytkownika, co nie ma wpływu na uprawnienia konsumenta, o których mowa w zdaniu poprzednim. Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Usługodawcy nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Usługodawcy, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy, której przedmiotem są treści cyfrowe lub usługi cyfrowe dostarczane przez Usługodawcę, konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, do której nie ma zastosowania żadne z wyłączeń wskazanych w punkcie 13.4 wyżej, Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  4. W przypadku usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  1. Zawarte w niniejszym punkcie 11. Regulaminu postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się również do umów zawartych z Użytkownikiem będącym osobą fizyczną, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego.POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
  1. Metody rozwiązywania sporów bez udziału sądu to między innymi (1) umożliwienie zbliżenia stanowisk stron, np. poprzez mediację; (2) zaproponowanie rozwiązania sporu, np. poprzez koncyliację oraz (3) rozstrzygnięcie sporu i narzucenie stronom jego rozwiązania, np. w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zasady dostępu do tych procedur oraz przyjazna wyszukiwarka podmiotów zajmujących się polubownym rozwiązywaniem sporów dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/
  2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy, którego zadaniem jest między innymi udzielanie konsumentom informacji dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Z punktem konsument może się skontaktować: (1) telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 55 60 332 lub 22 55 60 333; (2) za pomocą poczty elektronicznej – przesyłając wiadomość na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub (3) pisemnie lub osobiście – w Centrali Urzędu przy placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie (00-030).
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego; (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; lub (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona jonsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
  4. Pod adresem http://ec.europa.eu/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).POSTANOWIENIA DODATKOWE DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
  1. Niniejszy punkt 13. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą Użytkowników niebędących konsumentami ani osobami fizycznymi, o których mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego.
  2. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej z Użytkownikiem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Użytkownika żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
  3. Usługodawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Użytkownika sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy.
  4. Usługodawca jest uprawniony w każdym czasie podjąć działania zmierzające do zweryfikowania prawdziwości, rzetelności oraz precyzyjności informacji podanych przez Użytkownika, w szczególności podanych w trakcie zakładania przez niego Konta w Aplikacji. W zakresie weryfikacji Usługodawca uprawniony jest m. in. do zażądania od Użytkownika przesłania skanu posiadanych certyfikatów, zaświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji. W czasie weryfikacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca uprawniony jest do wstrzymania świadczenia Usług Elektronicznych i zawieszenia Konta Użytkownika na czas trwania weryfikacji.
  5. Usługodawca może wypowiedzieć Użytkownikowi umowę o korzystanie z Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Użytkownikowi stosownego oświadczenia.
  6. Jakiekolwiek opóźnienie lub niewywiązywanie się z warunków realizacji umowy przez Usługodawcę nie będą stanowiły podstawy dla Użytkownika do odstąpienia od umowy lub też domagania się odszkodowania za poniesione straty lub innych równoważnych płatności, jeśli niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy zostało spowodowane czynnikami, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności i do których powstania się nie przyczynił.
  7. W żadnym wypadku Usługodawca oraz jego dostawcy nie odpowiadają za szkody lub naruszenia praw osób trzecich spowodowane pośrednio lub bezpośrednio przez funkcjonowanie Aplikacji, włączając w to szkody spowodowane przez: niemożność użytkowania, przerwy w pracy oraz jakiekolwiek powtarzalne, incydentalne lub specjalne szkody wszelkiego rodzaju, włącznie z utratą zysków lub redukcją kosztów, niezależnie od tego, czy przedstawiciel Usługodawcy został poinformowany o możliwości wystąpienia takiej szkody, lub roszczeniami osób trzecich.
  8. Odpowiedzialność Usługodawcy w stosunku do Użytkownika, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości uiszczonych opłat za korzystanie z usług Aplikacji, nie więcej jednak niż do kwoty 500,00 zł (słownie: pięciuset złotych). Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Użytkownika w stosunku do Usługodawcy. Usługodawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Użytkownika tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy o korzystanie z Aplikacji i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Użytkownika.
  9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.PRZERWY I AWARIE TECHNICZNE
  1. Usługodawca dokłada należytych starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB oraz jej Usług Elektronicznych. Z uwagi na złożoność oraz stopień skomplikowania Aplikacji oraz jej Usług Elektronicznych, a także z uwagi na czynniki zewnętrzne pozostające poza kontrolą Usługodawcy (np. ataki DDOS – distributed denial of service), możliwe jest jednak wystąpienie błędów oraz awarii technicznych uniemożliwiających lub ograniczających w jakikolwiek sposób funkcjonowanie Aplikacji oraz możliwość korzystania z jej Usług Elektronicznych. Usługodawca podejmie w takim wypadku wszelkie możliwe działania mające na celu zapewnienie ograniczenia negatywnych skutków takich zdarzeń w jak największym stopniu.
  2. Usługodawca informuje niezwłocznie Użytkowników o wszelkich błędach oraz awariach technicznych,
    o których w mowa powyżej oraz przewidywanym terminie ich usunięcia.
  3. Poza przerwami spowodowanymi błędami i awariami technicznymi mogą wystąpić także inne przerwy techniczne, w czasie których Usługodawca podejmuje działania mające na celu rozwój Aplikacji oraz jej Usług Elektronicznych oraz ich zabezpieczenie przed błędami i awariami technicznymi. 
  4. Usługodawca planuje przerwy techniczne w taki sposób, aby były one jak najmniej uciążliwe dla Użytkowników, w szczególności aby planowane były na pory o mniejszym natężeniu ruchu w Aplikacji (np. godziny nocne) i jedynie na czas niezbędny do dokonania koniecznych działań przez Usługodawcę. Usługodawca informuje Użytkowników o planowanych przerwach technicznych z odpowiednim wyprzedzeniem, podając także przewidywaną długość trwania planowanej przerwy. 
  5. Usługodawca nie ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikających z wszelkich błędów i awarii technicznych oraz przerw technicznych, o których mowa
    w niniejszym punkcie 16. Regulaminu. Niniejszy punkt 14 Regulaminu nie ma na celu wyłączać ani ograniczać odpowiedzialności Usługodawcy Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB przewidzianej przez bezwzględnie wiążące przepisy prawa, szczególnie w stosunku do konsumentów i osób fizycznych, o których mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego, w tym ustawowej odpowiedzialności za nienależyte spełnienie świadczeniaLICENCJA NA KORZYSTANIE Z APLIKACJI
  1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB jako całości oraz jej poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jej ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną przepisów Prawa Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Aplikacji obejmuje wszystkie formy jej wyrażenia.
  2. Aplikację należy traktować podobnie jak każdy inny utwór podlegający ochronie prawnoautorskiej. Użytkownik nie ma prawa kopiować Aplikacji, za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa. Użytkownik zobowiązuje się także nie modyfikować, adaptować, tłumaczyć, odkodowywać, dekompilować, dezasemblować lub w jakikolwiek inny sposób starać się ustalić kod źródłowy Aplikacji, za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa.
  3. Użytkownik korzystający z Aplikacji nie otrzymuje na własność żadnych praw autorskich do Aplikacji. Użytkownikowi udzielana jest jedynie – na warunkach wskazanych w Regulaminie – niezbywalna, ważna na całym świecie i niewyłączna licencja uprawniająca go do korzystania z Aplikacji w sposób zgodny z jej przeznaczeniem i tematyką, z niniejszym Regulaminem oraz w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, danych osobowych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, innych Użytkowników oraz osób i podmiotów trzecich.
  4. W ramach udzielonej licencji Użytkownik jest uprawniony do korzystania z Aplikacji poprzez jej pobieranie, instalowanie, trwałe lub czasowe zwielokrotnianie w pamięci urządzenia mobilnego Użytkownika,
    a także odtwarzanie, stosowanie i wyświetlanie Aplikacji w zakresie niezbędnym do korzystania ze wszystkich funkcjonalności i zasobów Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem i tematyką oraz wyłącznie dla własnego, osobistego użytku Użytkownika, w zakresie określonym niniejszym Regulaminem oraz przepisami Prawa Autorskiego, z wyłączeniem zastosowania w celach komercyjnych.
  5. Wszelkie prawa poza powyższymi nieudzielone Użytkownikowi w sposób wyraźny są zastrzeżone przez Usługodawcę, w szczególności Użytkownik nie jest uprawniony do (1) rozpowszechniania Aplikacji, w tym najmu i użyczenia Aplikacji lub jej kopii w jakiejkolwiek formie; (2) sublicencjonowania Aplikacji (w tym udzielania innym osobom dostępu do korzystania z Aplikacji); (3) wprowadzania Aplikacji do obrotu, w tym użyczenia lub najmu; oraz (4) ingerencji w kod źródłowy i strukturę Aplikacji (w tym dokonywania opracowań Aplikacji oraz rozpowszechniania, sublicencjonowania lub wprowadzania do obrotu tych opracowań w jakiejkolwiek formie).
  6. Poszczególne elementy Aplikacji mogą podlegać odrębnym regulaminom i licencjom korzystania – w takim wypadku Użytkownik obowiązany jest ich także przestrzegać. Usługodawca zastrzega sobie również możliwość indywidualnego ustalenia warunków licencyjnych z Użytkownikiem w drodze odrębnej umowy dotyczącej korzystania z Aplikacji oraz jej Usług Elektronicznych.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia niniejszej licencji w wypadku naruszenia jej warunków przez Użytkownika, w tym także w odniesieniu do konkretnych urządzeń, z których dokonano naruszenia. Wypowiedzenie licencji może nastąpić niezależnie od zawieszenia lub usunięcia Konta Użytkownika na podstawie pkt. 6.9 – 6.13 Regulaminu.
  8. Znaki handlowe Usługodawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.NIELEGALNE TREŚCI I INNE TREŚCI NIEZGODNE Z REGULAMINEM
    1. Niniejszy punkt Regulaminu zawiera postanowienia wynikające z Aktu o Usługach Cyfrowych w zakresie dotyczącym Aplikacji i Usługodawcy. Aplikacja wymaga podania określonych danych do korzystania z funkcjonalności Aplikacji (np. dane niezbędne do rejestracji Konta i korzystania konkretnych funkcjonalności Aplikacji). W każdym wypadku dostarczania treści przez Usługobiorcę jest on zobowiązany do przestrzegania zasad zawartych w Regulaminie.
    2. PUNKT KONTAKTOWY – Usługodawca wyznacza adres poczty elektronicznej klub@atlasfc.pl jako pojedynczy punkt kontaktowy. Punkt kontaktowy umożliwia bezpośrednią komunikację Usługodawcy z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych oraz jednocześnie umożliwia Usługobiorcom bezpośrednią, szybką i przyjazną komunikację z Usługodawcą drogą elektroniczną, na potrzeby stosowania Aktu o Usługach Cyfrowych. Usługodawca wskazuje język polski oraz język angielski do celów komunikacji z jego punktem kontaktowym.
    3. Procedura zgłaszania Nielegalnych Treści i działania zgodnie z art. 16 Aktu o Usługach Cyfrowych: 
  1. Na adres poczty elektronicznej klub@atlasfc.pl dowolna osoba lub dowolny podmiot może zgłosić Usługodawcy obecność określonych informacji, które dana osoba lub dany podmiot uważają za Nielegalne Treści.
  2. Zgłoszenie powinno być wystarczająco precyzyjne i odpowiednio uzasadnione. W tym celu Usługodawca umożliwia i ułatwia dokonywanie na podany wyżej adres poczty elektronicznej zgłoszeń zawierających wszystkie poniższe elementy: (1) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że zgłaszane informacje stanowią Nielegalne Treści; (2) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych Treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi; (3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE; oraz (4) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  3. Zgłoszenie, o którym mowa powyżej, uznaje się za dające podstawę do uzyskania faktycznej wiedzy lub wiadomości do celów art. 6 Aktu o Usługach Cyfrowych w odniesieniu do informacji, której dotyczy, jeżeli umożliwia Usługodawcy działającemu z należytą starannością stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – nielegalnego charakteru danej działalności lub informacji.
  4. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Usługodawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki taką osobę lub taki podmiot o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
  5. Usługodawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmu, o których mowa powyżej, oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jeżeli na potrzeby takiego rozpatrywania lub podejmowania decyzji Usługodawca korzysta ze zautomatyzowanych środków, uwzględnia informacje na ten temat w powiadomieniu, o którym mowa poprzednim punkcie.Informacja na temat ograniczeń, które Usługodawca nakłada w związku z korzystaniem z Aplikacji, w odniesieniu do informacji przekazywanych przez Usługobiorcę:
  1. W przypadku dostarczania jakichkolwiek treści w ramach Aplikacji ATLAS FITNESS CLUB Usługobiorcę obowiązują ograniczenia wskazane w postanowieniach niniejszego Regulaminu.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo moderowania treści dostarczanych przez Usługobiorców w Aplikacji. Moderowanie odbywa się w dobrej wierze i z należytą starannością oraz z własnej inicjatywy Usługodawcy lub na otrzymane zgłoszenie w celu wykrycia, identyfikacji i usunięcia Nielegalnych Treści lub innych treści niezgodnych z Regulaminem lub uniemożliwienia do nich dostępu lub podejmowania niezbędnych środków, aby spełnić wymogi prawa Unii Europejskiej i prawa krajowego zgodnego z prawem Unii Europejskiej, w tym wymogi określone w Akcie o Usługach Cyfrowych, bądź też wymogi zawarte w Regulaminie. 
  3. Proces moderowania może odbywać się ręcznie przez człowieka lub opierać się na zautomatyzowanych lub częściowo zautomatyzowanych narzędziach ułatwiających Usługodawcy identyfikację Nielegalnych Treści lub innych treści niezgodnych z Regulaminem. Po zidentyfikowaniu takich treści Usługodawca podejmuje decyzję co do ewentualnego usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do treści lub w inny sposób ogranicza ich widoczność lub podejmuje inne działania, które uzna za konieczne (np. kontaktuje się z Usługobiorcą celem wyjaśnienia zastrzeżeń i zmiany treści). Usługodawca w sposób jasny i łatwo zrozumiały poinformuje Usługobiorcę, który dostarczył treści (w razie posiadania jego danych kontaktowych) o swojej decyzji, powodach jej podjęcia oraz dostępnych możliwościach odwołania się od tej decyzji.
  4. Usługodawca realizując swoje prawa i obowiązki z Aktu o Usługach Cyfrowych zobowiązany jest działać z należytą starannością, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym odbiorców usługi, w szczególności z uwzględnieniem praw zapisanych w Karcie praw podstawowych Unii Europejskiej, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności. 
  1. Wszelkie uwagi, skargi, reklamacje, odwołania lub zastrzeżenia dotyczące decyzji lub innych działań lub brak działań podjętych przez Usługodawcę na podstawie otrzymanego zgłoszenia lub decyzji Usługodawcy podjętej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu mogą być zgłaszane w trybie analogicznym do procedury reklamacyjnej wskazanej w punkcie 12. Regulaminu. Korzystanie z tej procedury jest bezpłatne i umożliwia składanie skarg w sposób elektroniczny na podany adres poczty elektronicznej. Skorzystanie z procedury zgłaszania i rozpatrywania skarg pozostaje bez uszczerbku dla prawa danej osoby lub podmiotu do wszczęcia postępowania przed sądem oraz nie narusza jego innych praw.
  2. Usługodawca rozpatruje wszelkie uwagi, skargi, reklamacje, odwołania lub zastrzeżenia dotyczące decyzji lub innych działań lub brak działań podjętych przez Usługodawcę na podstawie otrzymanego zgłoszenia lub podjętej decyzji w sposób terminowy, niedyskryminujący, obiektywny i niearbitralny. Jeżeli skarga lub inne zgłoszenie zawiera wystarczające powody, aby Usługodawca uznał, że jego decyzja o niepodejmowania działań w odpowiedzi na zgłoszenie jest nieuzasadniona lub że informacje, których dotyczy skarga, nie są nielegalne i niezgodne z Regulaminem, lub zawiera informacje wskazujące, że działanie skarżącego nie uzasadnia podjętego środka, Usługodawca bez zbędnej zwłoki uchyla lub zmienia swoją decyzję co do ewentualnego usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do treści lub w inny sposób ograniczenia ich widoczności lub podejmuje inne działania, które uzna za konieczne.
  3. Usługobiorcy bądź inne osoby lub podmioty, które dokonały zgłoszenia Nielegalnych Treści, do których skierowane są decyzje Usługodawcy dotyczące Nielegalnych Treści lub treści niezgodnych z Regulaminem, mają prawo wyboru dowolnego organu pozasądowego rozstrzygania sporów certyfikowanego przez koordynatora ds. usług cyfrowych państwa członkowskiego w celu rozstrzygnięcia sporów dotyczących tych decyzji, w tym w odniesieniu do skarg, które nie zostały rozstrzygnięte w ramach wewnętrznego systemu rozpatrywania skarg Usługodawcy.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim oraz zgodnie
    z prawem polskim.
  2. Zmiany Regulaminu: 
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; podlegania obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu; zmiany zakresu lub formy świadczonych Usług Elektronicznych; dodania nowych Usług Elektronicznych; rozwoju funkcjonalności i zasobów Aplikacji; zmiany Cennika; zmiany sposobów i terminów płatności; konieczności przeciwdziałania nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Aplikacji, w tym Usług Elektronicznych i Użytkowników przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa; zmiany danych Usługodawcy; poprawy jakości obsługi Użytkowników – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Powiadomienie o proponowanych zmianach wysyłane jest z wyprzedzeniem co najmniej 15 dni przed dniem wejścia w życie tych zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana może być wprowadzona bez zachowania 15-dniowego okresu powiadomienia w przypadku, gdy Usługodawca: (1) podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązany jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia mu dotrzymanie 15-dniowego okresu powiadomienia; lub (2) musi w drodze wyjątku zmienić swój Regulamin, aby przeciwdziałać nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Aplikacji, w tym Usług Elektronicznych i Użytkowników przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa. W dwóch ostatnich przypadkach, o których mowa w zdaniu poprzednim, wprowadzenie zmian następuje ze skutkiem natychmiastowym, chyba że możliwe lub konieczne jest zastosowanie dłuższego terminu wprowadzenia zmian, o czym każdorazowo powiadamia Usługodawca.
  3. W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. korzystanie z Konta), Użytkownik ma prawo rozwiązać umowę z Usługodawcą przed upływem okresu powiadomienia o proponowanych zmianach. Rozwiązanie takie staje się skuteczne w terminie 15 dni od dnia otrzymania powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o charakterze ciągłym, zmieniony Regulamin wiąże Użytkownika, jeżeli został prawidłowo powiadomiony o zmianach, zgodnie z okresem powiadomienia przed ich wprowadzeniem i nie rozwiązał w tym okresie umowy. Dodatkowo, w dowolnym momencie po otrzymaniu powiadomienia o zmianach, Użytkownik może zaakceptować wprowadzane zmiany i tym samym zrezygnować z dalszego trwania okresu powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Użytkownika przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu.
  4. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych konsument lub osoba fizyczna, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego, ma prawo odstąpienia od umowy.
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeks Cywilny; ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawa o Prawach Konsumenta; Prawo Autorskie oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Niniejszy Regulamin nie wyłącza przepisów obowiązujących w państwie zwykłego miejsca pobytu konsumenta zawierającego umowę z Usługodawcą, których nie można wyłączyć w drodze umowy. Usługodawca gwarantuje w takim wypadku konsumentowi ochronę przyznaną mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy.

Dziękujemy za uważną lekturę!

W razie pytań jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji.

Zapraszamy do korzystania z naszej aplikacji mobilnej,

Zespół ATLAS FITNESS CLUB

 

logo

Aplikacja mobilna już niebawem!

Nasza aplikacja pomoże Ci pozostać na ścieżce do sukcesu.


    Google Play App Store

    PARTNERZY

    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo
    partner logo